Fashion Inspirations

Moje inspiracje modowe czesto zaczynaja sie tak.
Widze jakies ciekawe zdjecie gdzies online.
Patrze, patrze i mysle sobie, ze podoba mi sie.
Potem jeszcze mysle sobie, ze w zasadzie mam wszystko zeby taki zestawik sobie polaczyc.


 :
Ide wiec do domku i na koniec lata robie sie na a la Hollywood Star :)

Dodatki naszyjnik i zegarek.

:
To zdjecie tylem, tylko po to zeby pokazac guziki na plecach :)

:
Spodnie mam troche za ciasne i za krotkie, ale ogolnie chyba wyszlo podobnie, prawda?
 :
Bluzka: The Limited
Spodnie: GAP
Buty i zegarek: Anne Klein
Naszyjnik: Banana Republic

Komentarze

  1. Wyszlo rewelka - grunt to dobre inspiracje. Tez lubie styl Reese. Pa. Rk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wygladasz :-)
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, prawdziwa Hollywoodzka Gwiazda z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie dopasowałaś! Bardzo mi się podoba Twój naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl, musze inaczej popatrzec na te zdjecia gwiazd - moze sama sie zrobie na jedna :) Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty