Mommy Style

Czas na taki przechodni Mommy Style. 
Przechodni miedzy latem i jesienia.
U nas jeszcze bardzo cieplo, tylko poranki sa chlodniejsze i juz trzeba dlugie rekawy miec.

:
Tutaj wychodzialam z dwoma starymi kolezankami na kolacje.
Nie zdazylo nam sie to od jakis 8 lat, wiec bylo bardzo milo.
Wyjscie bylo do restauracji, wiec styl spodnicy i marynarki letniej akurat.
Marynarka z J.Crew sprzed 5 lat.
Pisalam o niej tutaj :)


:
Wyjscie do pracy.
Wspolpracuje ostatnio z duzym klientem i musze sie ubierac troche bardziej formalnie.
Na przyklad tak.
Marynarka i sukienka z Ann Taylor.


Znowu bardziej formalnie, ale spodnica we wzorki i pomaranczowa torba robily za 
ciekawostki dla zarzucenia oka :)

:
Z dodatkow tylko naszyjnik z Banana Republic.
:
Jak juz do czegos starego powracam, to caly czas mi sie chce chodzic.
Tutaj ta sama marynarka, tylko z jeansami.
W piatki robimy sobie Jeans Day i wtedy tak ide do pracy.

:
Tutaj juz przejscie na jesienno-wrzesniowe kolory.
Marynarka tez dosyc stara z Ann Taylor.
Teraz jednak okazala sie na czasie,  bo mamy na topie styl "Moto".

 :
Koszulka ma juz wszyty naszyjnik, wiec zadnych wiecej dodatkow nie ma.
 :
Znowu styl bardziej stonowany (przez tego klienta).
Bluzeczka od Banana Republic.
Nowe baletki od Ann Taylor, ktore na zywo wygladaja o niebo lepiej,
jednak znowu, powinnam miec wyzsze buty.
Dopiero na tych zdjeciach widze, ze takie plaskie buty nie dodaja uroku w spodnicy.
W spodniach podobaja mi sie, ale do spodnicy musze nosic obcasy.
... Ugh --- ciezkie westchniecie ;)

 :
Tu troche luzu na weekend.
Moja pomaranczowa torba i baletki kombo, robia jako dodatki kolorystyczne.
Takie akurat na jesien.
Torbe i buty w tym samym kolorze kupilam w jednym rzucie w Banana Republic.
 :
Rzeczy inne, ale dodatki i styl ten sam.
Nudna jestem.
 
:
Tyle na dzisiaj, moze nastepnym razem bedzie juz zupelnie jesiennie.

Komentarze

  1. Faktycznie troche stonowany styl, no aly ty Pani Prawnik jestes wiec czasami jak trzeba to trzeba ;) Dwa ostatnie zdjecia z tym pomaranczowym 'the best'. Buziaki. RK

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisalam ci juz, ze lubie twoje ciuchowe zdjecia? Ja mam zawsze problem z dobiorem stroju o dodatkach nie wspomne.
    Mam jeden sklep ulubiony, tam mi zawsze dziewczyny doradza i znaja juz moja rozmiarowke i zawsze mi cos wyszperaja. Dlatego benetton kroluje w mojej szafie ;-)
    Jak bede miala troche kasy na zbyciu, chcialabym sie wybrac z persona shopping na zakupy ;-)
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko sie bardzo ladnie komponuje, to sie nazywa wlasny styl. Ale do obcasow musisz sie przekonac, szegolnie do sukienek i spodnic :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz już wypracowany swój styl. Ale faktycznie do spódnicy lepiej buty na obcasie niż baletki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje i piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. super:) Najbardziej podoba mi sie ta zarowista marynarka - bardzo na czasie aktualnie:) i te koralowe baletki:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty