Mommy Style

Ostatnich pare dni cieplej jesieni, gdzie jeszcze sie dalo wyjsc z golymi nogami.
Teraz to juz przeszlosc, dzisiaj bylo rano 2 stopnie.
Marynarka w stylu moto od Ann Tayor.
 Bardzo czesto ja nosze tej jesieni.


Kardigan od Banana Republic.
Przeplatany srebrna nitka, dobrze sie komponuje z czarnym.

:
Przekonalam sie w koncu do spodni we wzorki.
U was tez popularne w tym sezonie?
Te kupilam akurat u Zary.
Z wysokimi kozakami podobaja mi sie, ale nie do pracy.

:
Tutaj przyznaje sie bez bicia, ze zaraz po zdjeciu przebralam buty na plaskie i tak poszlam do pracy.
Nie wiem, nie czuje sie dobrze w obcasach.


:
Ta spodnice od Ann Taylor kupilam on-line.
Przez przypadek przyslali mi wersje 'petite' czyli krotsza dla niskich kobiet.
Bardzo zle sie czuje w mini. Wydaje mi sie nieodpowiednia na moj wiek.
Oddalam wiec ta spodnice do sklepu i wybralam sobie cos innego.
A szkoda bo mialam fajny przeplatany wzor z materialem i skora.


:
Tutaj caly zestaw od Zara.
Po tym jak zrobilam to zdjecie, zdalam sobie sprawe, ze te buty nie pasuja do spodnicy.
Za duzo brazowej skory.
Przebralam wiec przed wyjsciem.
Z bluzeczki i marynarki jestem bardzo zadowolona.
Maja modny kroj, ale sa powazne na tyle zeby do pracy wygladac profesjonalnie.


Popularne posty