Łapy, Łapy, Cztery Łapy!

Co chcecie dostac na Swieta?
Co chcecie dostac od Mikolaja?
Co chcecie dostac na urodziny?
:
Ostanio mamy na to pytanie tylko jedna odpowiedz.
:
PSA!
:
Temat psa pojawia sie conajmniej raz dziennie. 
Cala trojka blaga, jeczy, prosi o pieska.
:
Zaczelo sie to juz dosyc dawno, szczegolnie z Adamem, ale przyspieszylo i zaognilo po wakacjach.
Bylismy na nich ze znajomymi, ktorzy maja psa golden retriver Samson, na zdjeciu ponizej.
Nawet ja musze przyznac ze to najbardziej przyjazny, przytulny, inteligenty pies swiata.


:

W tym roku marzenia sie spelniaja i dzieci dostana psa na Swieta!
Hola, hola, ale tylko na 5 dni!
Samson (ten u gory) zostanie z nami przez Swieta bo znajomi wyjezdzaja na wakacje.
To bedzie taki test jak takie zycie z psem wyglada i jak dzieci sie zajmuja.
Chociaz wiem, ze przez 5 dni to sie duzo nie sprawdzi.

:

Potem zobaczymy.

:

Bardzo podobaja mi sie pieski golden doodles.
Szczeniaczki wygladaja prawie jak zabawki, bo sa takie mieciuchne i milutkie. 



:

Z jednej strony mam ochote powiedziec TAK kupmy psa.
Bedzie to dodatkowy obowiazek dla wszystkich, ale wydaje mi sie ze korzysci dla nas, dzieci i psa przewyzszaja te obowiazki.
Chce zeby dzieci mialy wspomnienia z dziecinstwa ze zwierzatkiem.
Warunki mamy itd.
Jedne co mnie powstrzymuje to podrozowanie.
My duzo jezdzimy. Czasem nawet na dlugo.
Sa tutaj hotele dla psow, albo sa znajomi, ale troche tak slabo by mi sie zostawialo bidula.

:

Co myslicie?


Komentarze

  1. Świetnym pomysłem jest sprawdzenie jak dzieci będą się zajmować psiakiem podczas Świąt, bo może się okazać, że po kilku dniach będą miały dosyć wyprowadzania psiaka, sprzątania itd.
    Co do hoteli dla psa mam mieszane uczucia. Owczarki, Goldeny itd to bardzo przywiązujące się do człowieka psiaki i mogą bardzo odchorować takie zostawienie przez "Pana". Najlepszym sposobem byłoby zostawianie w zaprzyjaznionej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może zabierać psa ze sobą? Albo zostawiać znajomym bo hotel to już ostateczność. ...korzyści z posiadania zwierzaka są bardzo duże, przynajmniej u mnie i moich znajomych....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie zobaczylam ciekawy artykul ze dzieci z psami czy kotami w domu maja mniej stesu - na czasie: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19271322,pies-uchroni-twoje-dziecko-przed-stresem-i-nie-tylko-w-punktach.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Gazeta

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na TAK, jestem mamą bliźniąt dwuletnich i do tego mamy 2 koty i psa i jestem przeszczęśliwa ze swoją gromadką, dzieci cudnie bawią się z psem i opiekują kotami.
    Od początku uczymy je że trzeba cacy robić i przytulać.
    Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, hotel dla psa to zły pomysł, sama to kiedyś przechodziłam.Ja bym się na coś takiego nie pisała, za dużo obowiązków:) Choć moja przyjaciółka ma 3 dzieci i psa i wspaniale sobie radzi. No ale wyjazdy wakacyjne dostosowane do pieska.Ciężki temat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sam problem mam:( na razie odroczony troche - powiedzialam ,ze jak kupimy wiekszy dom to bedzie miejsce dla psa...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje Wam za komentarze -- bardzo osobista kwestia i chyba kazdy ma indiwidualne podejscie. Zobaczymy jak to sie u nas bedzie toczyc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwa psy - beagle i labrador. I powiem szczerze empatia, czulosc, odpowiedzialnosc, ktorej "nauczly" psy Radka - bezcenna. Wszystkie retrivery (goldeny, labradory, tollery) są świetnymi psami rodzinnymi. A propos wyjazdów - hotele (wystarczy poczytać, które są ok.) właśnie po to są. W przypadku bliskich wyjazdów (autem) = są miejsca pet friendly - i takie wybieramy, byliśmy i nad morzem, i w górach, i nad jeziorem - z psami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty