Living on the edge :)

Ok, troche mody dla oslody :)

:

Znudzily mi sie ostanio moje mundurki do pracy, takie grzeczne i klasyczne. 
Zachcialo mi sie czegos z "pazurkiem" :)
A co bardziej nie-nudne niz kurtka w stylu moto.

:

Po pierwsze to zaczelam sie znowu bawic na stronie Polyvore, tym bardziej ze teraz maja ja na  app'ie i mozna sobie zestawy robic na telefonie.
Czesto wieczorami, jednym okiem ogladam TV a drugim okiem na telefonie :)
Anyway, na tej ich stronie mozna szukac inspiracji w zestawach, ktore inne stworzyli albo samemu sobie skladac.
Ja sobie zrobilam taki zestaw pod kurtke, z rzeczami ktore wiedzialam ze jakos znajde w mojej szafie.




:

Zaczynamy od szarych jeansow i jakies ciemniej bluzki bez wzorow.
Ja ubralam ta bluzeczke, ktora sobie zostawialam z zestawu StitchFix w zeszlym tygodniu.
Podoba mi sie, ze jest taka dluzsza, prawie jak tunika i przykrywa uda.


:

Potem zarzucamy kurtke moto.


:

Do tego szara chustka na szyje i torebka w kontrascie do kurtki.



:

I voila.
Moge wsiadac na ten moj motocykl i odjezdzac z rykiem silnika ;)


:

Takie botki jak u gory na modelu bardziej by pasowaly, ale jeszcze do mnie nie doszly.
Zamowilam na internecie i sa w drodze.
Maybe next time :)
Pozostalam wiec w czarnych mokasynach.


Rzeczy ktore mam na sobie to od dolu.
Mokasyny Coach = podobne.
Szare Jeansy Loft - podobne. 
Bluzka od StitchFix.
Torebka Steve Madden - nie widze podobnych teraz na ich stronie
Chustka na szyje od OldNavy.
 Kurtka nie wiem jaka firma ale znaleziona na przecenie w T.J.Max.

Komentarze

  1. Ola, fajny zestaw - rob to czesciej bo lubie mode :)
    Buziaki, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. super. Stylowo i z pazurem :) Torebkę chętnie bym przygarnęła :)

    Aronkowa.blogspot.com - bedzie mi miło, jesli zajrzysz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty