Siedem Odcieni Jesieni czyli Moda na Listopad


Dzień dobry Państwu! 
Czego dawno u nas nie było???
Ano Mommy Style dawno nie było! 

Wymarzlam się na ganku przed drzwiami żeby zdjęcia wyszły lepsze w świetle dziennym :) 
You are welcome! ;)
:

1.
Od dłuższego czasu planowałam sobie sprawić koszule w kratę. 
Akurat znalazłam taką dłuższą jako tunikę. 
Spodobało mi się na taki weekendowy styl. 
Tutaj mam razem z leginsami i kaloszami Bogs bo padał deszcz. 
Inna opcja poniżej w zestawie z Polyvore. 









2. 
Wraca moda na kozuszki i futerka, wiec dobrze, ze mam jeszcze ten sweter bez-rekawnik sprzed lat.
Prakytcznie wszystko z ubran jest z LOFT.
Kozaki Annie Klein (chyba) i torba Steve Madden.





3. 
Hej, mowialm juz ze futerka wracaja do mody?
Sprawialam sobie takie na probe w sklepie TJ Max, gdzie mozna sobie znalezc markowe rzeczy za polowe ceny.
Tutaj wychodzimy wlasnie na kolacje  do znajomych.
Do tego czarne jeansy i botki.
Torba Prada - moja JEDYNA droga torebka w zyciu! 






4.
Ide do pracy.
I wlasnie wypatruje sasiadow, wiec mam wzrok nieobecny :)
Moj typowy "mundurek", ale zawsze staram sie miec jakis ciekawy dodatek, jak na przyklad ten naszyjnik.






5. 
Zolty kolor nosze tylko jesienia.
Razem z moja mieciutkena skorzana kurtka z Ann Taylor.







6. 
Znowu ide do pracy :)
Ta marynarke z Ann Taylor jeszcze mozna dostac w sklepie bo niedawno kupilam. 
Na zdjeciu nie widac, ale to jest fajna ciepla welna, wiec juz nie zakladalam kurtki, tylko cieply szalik.
Do tego kozaki od Tory Burch.





:
7. 
Ta sama sukienka co powyzej tylko inna marynarka, dotatki i buty.


  



Modne sa u nas takie szaliki koce - blanket scarf - podobaja mi sie.  








Popularne posty