Stylista do pomocy?

Pisalam tutaj wczesniej, ze jestem zapisana na stronie Stitch Fix. 
Stylista wybiera dla mnie rzeczy i przesyla raz w miesiacu do przymiarki
(ja wczesniej tych rzeczy nie widze).
Oprocz Stitch Fix zapisalam sie tez na druga podobna strone: Trunk Club.
Zasada jest ta sama tylko rzeczy sa bardziej markowe, lepsze i drozsze 
(konkretnie z Nordstrom dla tych co w Stanach).
:
Okey, wiec robie te przymiarki od paru miesiecy i powiem szczerze, ze odsylam 99% z powrotem.
Wiem, ze ciezko jest wcelowac i kupowac komus innemu rzeczy.
Do tego ja mam konkretny styl i smak i ciezko mnie przekonac do innych rzeczy.
:
Zobaczcie sami, co wybraly dla mnie te dwie rozne stylistki i na koniec zalacze moje wlasny styl.
(Ps, niektore rzeczy z Trunk Club mi sie podobaly, ale mialy starszne ceny).
Ale nie dziwicie sie chyba ze wiekszosc odsylam.
Nie trafiaja po prostu w moj styl.

*
*
*


RZECZY OD STITCH FIX

1. Marynarka i bluzka -- odeslana bye bye!





2.  Sukienka - podoba mi sie i zostawilam sobie.


3. Bluzka - odeslana bye bye!



4. Buzka - zostaje. Bedzie pasowac do bialych jeansow na wiosne/lato.


*
*
*

A TERAZ PACZKA OD TRUNK CLUB



1. Okropny babciowaty sweter plus sukienka.  Bye bye!!!




2. Sukienka na imprezy, na ktore nie chodze. Mowiam stylistce ze sukienki musza byc takie do pracy a nie na wieczor. Przeciez nie pojde tak do pracy. Bye bye!

3. Bluzka i cardigan. Mam w szafie takie rzeczy wiec nie musze wydawac $200 na cos takiego. Ale za to te baletki od Tory Burch sa super i bym je zatrzymala pomimo ceny ($220) gdyby byly w jakims jasnym kolorze.


4. Znowu starsznie drogi  (i za ciasny) cardigan - $168. Plus chustka z jedwabiu(!). Ladny wzor ale jedwab?



*
*

A TERAZ MOJ WLASNY STYL FOR WORK AND WEEKEND

Uwielbiam sie ubierac na "cebulke" wiele warstw, ktore sie kontrastuja i pokazuja.
Prawie zawsze wybieram jakis ciekawy naszyjnik, nawet jak juz mam pare warstw rzeczy.
Tak sie czuje najlepiej i jak moje stylistki tego nie zalapia to sie napracuja nad moja paczka rzeczy a ja i tak odesle :)

1. 


2.


3.




4.


5. 



Komentarze

  1. Hej Ola, bardzo podoba mi sie twoj styl i ubrania, ktore nosisz. Zastanawiam sie dlaczego zapisujes sie na te subskrypcje skoro 99% rzeczy odsylasz? Moim zdaniem szkoda czasu na mierzenie i odsylanie paczek. Moze lepiej od czasu do czasu zamowic cos sobie online, przynajmniej wiesz co zamawiasz i czy to jest w twoim stylu.
    Pozdrawiam. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola zostaw te stitche i inne trunki w spokoju dla ludzi, ktorzy nie maja pojecia jak sie w ogole ubrac:) Ty masz bardzo fajny styl, glowe na karku i dobry gust, naprawde nie potrzebujesz pomocy w tej dziedzinie. Tylko sobie robisz klopot z odsylaniem tych paczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia i Asia,

    Tak naprawde otwieranie tych paczek bardzo mi sie podoba dlatego to robie. To tak jakbys dostawala prezent pod choinke co miesiac a jak ci sie prezent nie podoba to odsylam. To odsylanie jest tez bardzo ulatwione -- wszystko musi byc wygodne w Stanach, nie Asie? Sa juz w pudelkach przygotowane druki i paczki z powrotem sa oplacone, wiec tylko naklejam nowy druk i zostawiam dla listonosza, nawet nie musze na poczte jezdzic.
    Poza tym mam tez cicha nadzieje, ze kiedys znajde cos ciekawego, innego, czego bym w sklepie nie zauwazyla, nie przymierzyla - lubie probowac nowosci - nie zamyklam sie w tym tylko co zawsze nosze, wiec moze kiedys jakis rodzynek mi sie trafi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty