Udana Paczka

Do tej pory moje paczki ze Stitch Fix byly raczej nie udane.
Wybieralam moze jedna, gora dwie rzeczy z paczki.
Ale nie przestaje ich dostawac bo jak mowilam wczesniej bardzo podoba mi sie to doswiadczenie.
Lubie dostawac i otwierac paczki "niepodzianki."
Mam tez nadzieje, ze mnie to troche otwiera na inne style, kolory, rzeczy.
:
Tym razem sie udalo.
Moze dlatego ze przeslalam stylistce moja strone z Pinterest i powiedzialam ze to jest moj styl.
Powiedzialam jej tez zeby przeslala rzeczy w zywych kolorach ale zeby byly odpowiednie do pracy.
Jak zobaczylam paczke na progu to juz sie cieszylam.
To jest naprawde takie uczucie jak otwieranie prezentow na Swieta - uwielbiam.




:

Zaczelam rozpakowywac i zobaczylam ze tak jak chcialam jest KOLOR



Oto rzeczy ktore dostalam.
Wszystkie co do jednego zatrzymalam sobie i bede nosic z radoscia.


1. Bluzka w kwiaty i zielone spodnie. 
Nie wiem jak u Was, ale tutaj jest szalenstwo na styl 'floral' czyli wszystko kwiatowe.
Zielone spodnie za to sa tym przykladem kiedy sama bym tego nie wybrala.
Nie mam chyba nic w szafie w kolorze zielonym
A tutaj akurat mi sie spodobalo.




2. Delikatna rozowa bluzka i naszylnik (plus te same spodnie).


:
3. Do tego doszla jeszcze marynarka w paski.
Ja marynarki uwielbiam i jeszcze w paski to juz super.



:

Oto tzw. style card, ktore przyszly z tymi rzeczami.
Plus notatka od stylistki, ktora napisala ze widziala moj styl na Pinterest.


:

Do nastepnej paczki w kwietniu!

Jakby ktos w Stanach chcial sie zapisac na ten system to prosze uzyjcie tego linka (wtedy dostajemy maly referral credit za polecenie).




Popularne posty