Lady in Flowers

Zakochalam sie w kwiatach.
Chodze ubrana cala w kwiatach. 
W koncu mamy piekna wiosne, ktora zaraz przejdzie w piekne lato.
Mam bardzo duzo rzeczy we wzorki kwiatowe i bardzo je lubie.
A wy?

:

1. Marynarka z paczki Stitch Fix. 
Czasami mi sie wydaje, ze to juz troche za duzo kwiatow, ale potem sobie mysle: NIE, kwiatow nigdy za duzo :)




2, Spodnica w kwiatki. Bardzo wygodna i na luzie.



3. Sukienki w kwiatki. Tylko pare tutaj. Mam jeszcze wiele innych :)



4. Sa tez bluzki w kwiatki



5. I na koniec buty w kwiatki, chustki i inne dodatki



Komentarze

  1. Zakochalam sie w marynarce w kwiatki! Jest przepiekna :) Zdradz sekret, jak Ty to robisz, ze ciagle masz taka swietna figure. Wygladasz jak nastolatka! Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje :) nie jestem w stanie wybrac która mi sie podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie kwiaty cuuuudne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty