This Girl is on Fire!

9 miesiecy temu skonczylam 40 lat.
Po raz pierwszy w zyciu moje urodziny daly mi troche do myslenia.
Myslenia nad tym co jeszcze jest przedemna, co jeszcze moge osiagnac, czym sie cieszyc.
Innymi slowy mozna powiedziec ze przeszlam przez maly 'middle life crisis' :)
Tak, ciesze sie zdrowiem (swoim i rodziny), ciesze sie i planuje swietne wyprawy i wycieczki, ciesze sie na obserowanie moich dzieci jak dorastaja, rozwiajam i kultywuje pasje.
Mam duzo planow, pomyslow i energii!

:

Jednak postanowialm sobie ze moja czwarta dekada bedzie dekada kariery.
W koncu w tym wieku nie jestesmy juz ani za glupi (jak w wieku 20 lat) ani za starzy (mam jeszcze kolejne 25 lat). 
W koncu mamy doswiadczenie, pewnosc siebie i powazanie.
Mysle sobie ze jak pociagne mocno teraz przez jakies 10 lat to moze czlowiek sobie juz bedzie mogl odpoczywac po 50-tce :)
Po raz pierwszy w zyciu praca spawia mi duzo satysfacji.
Wiekszosc czytajacych wie ze jestem prawnikiem i mam wlasna kancelarie.
Chodze do biura z przyjemnoscia, engeria, pomyslami.
Lubie wykonywac dobra prace dla moich klientow.
Bardzo sie to tego przykladam.

:

Wyszystko idze dobrze a czasami nawet za dobrze i za szybko.
Czasami musze przelamywac wlasne leki zeby wejsc na nastepny poziom.
Ogolnie moge robic wszystko i jestem fearless :)
Az do momentu kiedy mnie zapraszaja na robienie wykladow przed wieksza grupa ludzi.
O moim problemie w tym kierunku i jego przelamywaniu pisalam tutaj i tutaj.
Tak wiec kiedy zaproszono mnie do Centrum Innowacji zebym zrobila godzinna prezentacje dla start-upow w Dolinie Krzemowej to mialam straszna ochote odmowic.
Wiedzialam ze bede sie tym stresowac.
Jednak walcze z moim lekiem i stresem.
Weszlam wiec na ta mownice i bum poszlo gladko...

:

Yes, I CAN!
I can and will do anything!
I am fearless and unstoppable!

:

Oto dowod!






Popularne posty