Nowy Styl Zycia!


Dostalam ta ksiazka od mojej mamy. Oto co ja i inni o niej sadza.

"Zawartość tej pozycji winna być przerabiana w szkołach, tak, by każdy z nas wiedział co ma na nas jaki wpływ. Fantastyczna książka dla laików jeśli chodzi o medycynę i żywienie. Polecam wszystkim, którzy dbają o swoje zdrowie.

Antyrak odpowiada na pytania kluczowe dla zdrowia większości ludzi: Jaki tryb życia prowadzić, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka?, Co robić, aby zahamować jego rozwój?, Co jeść i jakie stosować diety?, Czego i jakich potraw unikać.

Dr Servan-Schreiber jest neurochirurgiem i psychiatrą, zajmuje się terapią osób cierpiących na nowotwory i inne ciężkie choroby. Piętnaście lat temu wykryto u niego guz mózgu; przeżył dwie operacje i nawrót choroby.

Sam autor tak mówi o swojej książce:
"Pewnego dnia, jeden z pacjentów nie stawił się na badanie w ramach prowadzonych przeze mnie eksperymentów z tomografem i w rezultacie sam poddałem się badaniu. W ten sposób odkryłem u siebie raka mózgu. Książka, którą napisałem, to książka, której mi brakowało w moich zmaganiach z chorobą. Pierwszą rzeczą, jakiej się dowiedziałem, było to, że każdy z nas nosi w sobie komórki nowotworowe, lecz tylko jedna trzecia z nas, tu na Zachodzie, umrze na raka. Dwie trzecie tego unikną. Co oznacza, że dwie osoby na trzy posiadają naturalne mechanizmy obronne, które hamują rozwój choroby. Powinniśmy zatem pielęgnować w sobie życie. Kiedy to robimy, jesteśmy zdrowsi, bardziej szczęśliwi, nie dopuszczamy do rozwoju choroby, a jeśli już jesteśmy chorzy, pomagamy organizmowi walczyć najlepiej jak to tylko możliwe."

Autor przedstawia naturalne metody profilaktyki i walki z rakiem w oparciu o dociekliwą, wieloletnią analizę dostępnych badań i publikacji naukowych. Bardzo cenne jest jego osobiste spojrzenie na problem leczenia nowotworów, zarówno z pozycji lekarza i naukowca, jak i pacjenta - osoby walczącej o własne życie i zdrowie (złośliwy guz mózgu). Swoim przykładem dowodzi, że każdy pacjent może mieć ogromny wpływ na przebieg choroby, długość życia i szanse na wyleczenie. Książkę czyta się wspaniale. Autor podsumowuje wyniki ogromnej liczby badań naukowych i cytuje artykuły z prasy medycznej, robiąc to w sposób przystępny, logiczny i zrozumiały dla każdego, bez względu na wykształcenie. Na każdym kroku widać ogromną pracę i zaangażowanie, włożone w powstanie tej książki. Jestem pewna, że Antyrak zmieni życie wielu osób i przyczyni się do lepszego zrozumienia naturalnych leczniczych zdolności człowieka i natury, niesłusznie lekceważonych przez dzisiejszą zachodnią medycynę."

A tutaj wywiad z autorem (z polskimi napisami), ktory w skrocie mowi o nowym sposobie zycia i jedzenia.


My juz zaczelismy!

Komentarze

  1. Chętnie bym zapoznała się z treścią tej książki, jako że mój tryb życia i moje odżywianie się nie należą do najzdrowszych... A przecież zdrowie jest bezcenne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ola,
    podpowiedziałaś mi fajny pomysł na prezent:)
    buzki
    karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowa tego człowieka przyprawiły mnie o łzy. Powinny mnie podnieść na duchu, prawda? Powinny dać nadzieję i sprowokować do zadbania o siebie. Tak powinny zadziałać, wiem. Problem tylko w tym, że niedawno (a może dwa lata to już dawno?) straciłam kogoś bardzo mi drogiego, właśnie przez tę okropną chorobę. Nie umiem mówić o raku ani nawet o nim myśleć. Bardzo się boję tej choroby, która zabrała już piękną część moich najbliższych i nadal nie odpuszcza...
    Kurczę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty