Mommy Style


Po ponad miesiecznej przerwie,
wracamy do Mommy Style.
Na pewno wszyscy umierali z tesknoty ;)
Nic specjalnego nie bedzie.
Mam dosyc zimy.
Czekam na wiosne.
:
Tutaj bylam troche chora i nie bylo mnie stac na wiecej niz sweter i pare leginsow.
Zadnych dodatkow czy kolorow.
Nawet wlosow nie ulozylam :)


:
Ten styl z otwartym swetrem teoretycznie mi sie podoba.
Jednak w moim wykonaniu nie za bardzo.
Chyba wygladam na 10 kg wiecej w tym ubraniu, nie?

 :

Tutaj styl na piatekowe wyjscie do pracy.
Mamy wtedy jeans day, czyli jedny dzien kiedy mozna do pracy chodzic w jeansach.
Zdjecie wyszlo ciemne.
Biala bluzka i jasny kardigan (przeplatany zlota nitka) dla balansu i dodania powagi tym jeansom.


:
Znowu praca w piatek.
Dzinksowa spodnica od Zary.
Kaszmirowy sweter od Ann Taylor.
Pasek dla dodania koloru (potrzeba go jednak jeszcze wiecej).
Kozaki od J. Crew. 
Stare ale jare. Juz chyba z 10 lat dobrze sluza.
To potwierdza moja zasade, ze czasami dobrze zainwestowac w jakosc.


:
Wyjscie do pracy.
Nuda.
Jednak to moj styl.
Tak sie czuje najwygodniej, jezeli juz mam byc ubrana profesjonalnie.


 :
Z cyklu my sie zimy nie boimy. 
Lubie kolory. Rowniez zima. 
Zauwazcie moje pomaranczowe balteki :)
To akurat byla sobota i mielismy gosci na kolacje. 
Wiec nigdzie w tych butach na zewnatrz nie wychodzilam.
Do tego oversized sweter w paski od Gapa. 
Kiedys ubieralam sie wylacznie w obcisle bluzki i sweterki. Od dluzszego czasu (od czasu kiedy zostal mi brzuszek po ciazy, ha) jednak lubie wiecej luzu. 
Korale z pomaranczowym akcentem zeby polaczyc' gore' z tymi butami.


Popularne posty