Mommy Style


Matko czy to juz koniec zimy?
Tesknie za latem 
i
 za tym, zeby zaczac marudzic jak to mi jest goraco :)
Nudzi mi sie moja zimowa szafa.
Oto co udalo mi sie wyszperac w ostatnich dniach.

:

 Na tym zdjeciu, znany juz sweter od Gapa.
Styl weekendowy.
Turkusowa torebeczka dla koloru - taka mala, tylko na portfel, telefon i klucze.
Chustka powinna byc troche luzniej zakrecona, by wygladam jak podduszona :)
Na dol moje ulubione podarte dzinksy i mokasyny od J. Crew.

'

:
Tutaj drugi dzien weekendu.
Tak, czasami nosze te same spodnie wiecej niz raz, zanim nie wyladuja w pralce.
Ale "gore" zmieniam codziennie ;)
Ha! Moje wyznania!
Cos mi sie rzucilo na chustki.
Prawie codzienie jakas wyszperam.
Tutaj styl troche eklektyczny, ale jedyne gdzie bylam to w sklepie,
wiec nie musialam sie popisywac.

:

:
Poniedzialek w pracy.
Czerwona marynarka od Zary dla dodania koloru.
Lubie kroje od Zary, ktore sa modne i dopasowane.
Chociaz czesto musze brac rzeczy o numer wieksze, bo moje sa za ciasne.
Czarne spodnie i buty dla balansu.

:
Praca. 
Typowy szary mundurek rozjasnilam duzym turkusowym naszyjnikiem.
To tzw. Statement Neckles.
Zblizenie ponizej. 
 Koszula i spodnica od J. Crew.
Naszyjnik e-Bay.


:
Tutaj chcialam cos jasnego do pracy.
Prosty szary sweterek, nie widac na zdjeciu ale ma cwieki na ramionach.
Kolejna chustka z mojej kolekcji.
Mam tez chyba lekki przechyl na kolor turkusowo-niebieski.
Ostatnio mi sie podoba jako dodatek.
Moze dlatego, ze nigdy nic w niebieskim nie mialam, i
teraz sobie eksperymentuje. 
Podoba mi sie.


:
Praca z domu.
Gwoli wyjasnienia.
We wtorki i czartki pracuje z domu.
Leginsy i dluzszy sweter. 
Nie moge sie nacieszyc moim nowym naszyjnikiem, 
wiec znowu jest tu gosciem.
Mam tez nowe buty.
U nas moda na cwieki, wiec ide za ciosem i sobie jedne sprawilam na wiosne :)


Popularne posty