Key words

Zawsze z ciekawoscia sprawdzam w statystykach jak ludzie do mnie wpadaja. Nawiecej szuka po prostu przez nazwe bloga (czy jakas jej wersje), jest jednak duzo odwiedzin poprzez najdziwniejsze wyszukiwania.

Oto one:

"mikrocja" i "male uszko"- najwiecej szukajacych jest wlasnie dotyczacych mikrocji i operacji ucha, ktora Adas przeszedl.
"fryzury Victorii Beckham" - juz od wielu lat powtarza sie to wyszukiwanie i zawsze mnie rozbawia, jak ludzie do mnie wpadaja
"stres to najlepsza dieta " - straszne, ze ktos szukal czegos takiego. Jeszcze straszniejsze, ze mnie wlasnie tak znalazl.
"obudowa kominka lechma z cegły" - ja tylko kominek malowalam, a nie odnawialam lechma z cegly (cokolwiek to znaczy :)
"opis mojego dziecka w jednym zdaniu" - ja moje dzieci opisuje wiecej w niz jednym zdaniu, wiec nie wiem czy szukajacy znalazl to czego szukal.
"bol brzucha po transferze zarodkow"- duzo jest odwiedzin od kobiet przechodzacych przez IVF, mam nadzieje, ze znajda tu troche informacji.
"co robic po transferze"- znowu IVF
"poduszka dla ciezarnych" - tego szukaja juz te z brzusiami :)
 :
No i oczywiscie:
"brzuszek w [numer] tygodniu ciazy" - mozna zastapic kazdym numerem miedzy 12 a 38. To chyba przez to, ze tak czesto zalaczalam zdjecia brzucha w czasie ciazy z blizniakami. Serio, ciekawa jestem kto do mnie wpadl (i zostal) poprzez szukanie brzuchow, bo mam setki wyszukiwaczy

Komentarze

  1. A ja trafiłam do Ciebie po prostu z innego bloga, na krótko przed Twoją ciążą z bliźniakami... i już zostałam, chociaż podczytywałam po "cichaczu" :) A później napisałaś, żeby osoby które czytają dały znać, no i od tej pory się odzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swoje sposoby ;)
    Ja po prostu szukałam blogów o dzieciach, bo ten temat mnie dotyczy. Ciekawi mnie jak sobie radzą inne mamy. Jakie mają pomysły na spędzanie wolnego czasu, jakich rzeczy używają, jak wychowują i jak ogólnie toczy się życie innych rodzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. :-)
    Ja was czytam dzieki innemu zaprzyjaznionemu blogowi ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre, dobre. Ja znam twoj blog bezposrednio od ciebie oczywiscie.
    Buziaki, RK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trafiłam przypadkiem i tak już zostałam.Serdecznie Was pozdrawiam a Dzieci całuję po ''babcinemu''Maria z Konina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trafilam szukajac blogow dot. ciazy z blizniakami;) Twoj chyba jest jedyny po polsku z taka iloscia zdjec brzuszka tydz po tyg!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trafiłam poprzez inny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli wiekszosc z innych blogow lub dzieci - swietnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty