Na Florydzie jest FAJNIE!!!

Na Florydzie jest fajnie. Bo mozna tam w marcu kapac sie w cieplej i turkusowej wodzie:


Mozna znalezc prawdziwa wyscigowke na skwerku w parku:


Bawic sie na hustawce na plazy wsrod blogich palm:


Wybrac sie na rejs z prawdziwymi piratami:


Mozna tam karmic kolorowe papugi:


Lub polatac na dinozaurach:


Mozna przejechac sie kolejka, ktora byla zupelnym spelnieniem marzen mojego malego trzylatka:


I ogolnie napawac sie widokiem szczesliwego owego trzylatka:


Life is good :)

Komentarze

  1. Atrakcja za atrakcją! Cudne oszalałyby ze szczęścia. Rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola, fajne zdjecia, tylko dlaczego ty sie tak kurczowo trzymasz i wygladasz na przerazona na tych malutkich dinozaurach :)) RK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się rozmarzyłam tymi widoczkami.
    Turkusowa woda, blond przystojniaki w ciemnych okularach, palmy, itd.
    Musiało być super, co zresztą widać po Waszych twarzach.

    moniq79

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze byliscie w busch gardens:)
    ja tez latalam z maya na tych dinozaurach:) ciesze sie ze wam sie podobalo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Life is good.. la vida es buena :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś! Jak mogłaś mi to zrobić?! Mi dziś śnieg na głowę padał a tym mi tu z Florydą wyjeżdżasz! Skandal!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pirat Adaś rządzi! Cudownie jest mieszkać w takim ciepłym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za takie mile slowa i odwiedziny - chetnie podziele sie w wami tamtym sloncem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty