Czytamy

Dla mojej wlasnej pamieci nagralam Adasia jak czyta na glos. Jest to latwa ksiazeczka dla poczatkujacych. Dosyc dobrze mu idzie, i tak naprawde Adas sam wykazuje pelna inicjatywe i zainteresowanie czytaniem, ja w ogole nie naciskam. Wrecz przeciwnie dla mnie nie ma pospiechu, chce zeby wszystko lapal w swoim wlasnym tempie. Jednak on tak bardzo lubi ksiazki, co wieczor czytamy mu przynajmniej przez pol godziny, ze czytanie szybko mu przyszlo.

Ps. Gdzies w polowie Dimo zaczyna sie tluc garnkami w kuchni i ja musialam go uciszyc ;)

Komentarze

  1. Oh so cute:) Merry Christmas:)2011 is going to be our Year!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, no pięknie! Olu, dla Ciebie to musi być wzruszający i rozczulający widok!

    Ps. Mam nadzieję, że polskie książeczki też lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola, Adas super czyta, szybko, wali jak z automatu :) Zdolny chłopaczek! Brawo dla Niego i dla Was!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty