Nuance - Wiosenne Przebudzenie


Po tej dlugiej i ciezkiej zimie, czulam ze moja cera zrobila sie bardzo sucha, wiotka i czerwona.
Postanowilam wiec kupic pare produktow na wiosenne obudzenie mojej buzi, 
i juz nawet wybralam na internetowej stronie Sephor'y pare kosmetykow.
Jak to u mnie z zakupami u Sephor'y bywa, zawsze wsiaknie mi tam jakies 300 baksow :)
:
Ostatecznie bardzo sie ciesze, ze nic u nich nie kupilam, bo
weszlam do lokalnego CVS (popularna siec aptek i sklepow) i zobaczylam
cala kolekcje Nuance - Salmy Hayek (tak tej aktorki).
Poniewaz cena byla bardziej niz przystepna, postanowilam sprobowac i kupilam
pare kosmetykow do buzi. Oto one:
2. Ageless Clarity Daily Resurfacing Pads.  With alpha hydroxy acid, lactic acid; vitamins A & C.  Alpha hydroxy acid helps revitalize, brighten and exfoliate to reduce pore size and enhance radiance of aging skin.
3. Plyn do zmywania makijazu.
4. Krem nawilzajacy na noc.

Jestem ze wszystkich produktow bardzo zadowolna. Zamiast $300 zaplacilam $60. Cera troche sie odswiezyla, jest bardziej nawilzona i delikatna, zeszly zgrubiale kawalki suchej skory. Kosmetyki sa na bazie naturalnej, i oczywiscie nie maja parabenow.

Z minusow: kapsulki z retinolem musze rozcinac nozyczkami, pomimo, ze jest napisane zeby je po prostu odkrecac - ja nie moge.
Plyn do zmywana makijazu i maskary nie jest z tych najbardziej efektywnych, musze pare razy moczyc i zmywac oczy. Tego plynu juz nie bede kupowac, ale inne kosmetyki napewno.
Polecam.

 




Ps. To ~nie~ jest sponsorowany post.

Komentarze

  1. Ciekawe, musze spawdzic w moim CVS. Pa, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. witam

    a gdzie w Polsce mozna kupić te kosmetyki

    mt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty