Bez ukrywania

Musze to w koncu napisac, bo mnie meczy.
Irytuje mnie jak ktos nie odpowiada na maila, o przeslanie ktorego sam mnie prosil!
:
Dostaje duzo maili z prosba o dodatkowe informacje dotyczace mikrocji i operacji ucha jaka przeszedl Adas.
Ja jestem kobieta pracujaca i czasu mi zawsze brakuje ale uwazam ze podzielenie sie tymi informacjami jest wazne i pomocne rodzicom.
Dostaje tez maile z pytaniami o Stany, Waszyngton, wychowywanie blizniakow i wiele innych.
Wiec siedze wieczorami i odpowiadam na te pytania rodzicow.
:
A potem moj mail znika w czarnej dziurze.
Cisza.
Nicosc.
Bez dziekuje, prosze czy do widzenia.
:
A wystarczyloby jedno zdanie, tak jak na przyklad odpowiedziala Marta:
"Dziękuję za poświęcony czas i przekazane informacje."
I po temacie.
 Ludzie, doceniajmy sie nawzajem i nasz nie-nieskonczony czas!  
:
Kto jeszcze chce do mnie napisac? ;)
Pewnie wszystkich wystraszylam.
Jakby co jestem tutaj:  blogadasia@gmail.com

Komentarze

  1. Jak ci dzieciaki wyrosly :)
    Fajnie, ze jestes!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, moge sobie wyobrazic - czasami mam podobne odczucia w pracy. Pa, RK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty