Mommy Style

Wow, w tym tygodniu wszystkie zdjecia w spodnicach/sukienkach (oprocz wyjscia na Zumbe :)
:
Jak pracowalam w duzej kancelari to w swetrach do pracy sie nie chodzilo.
Teraz jak jest zimno, zakladam cieple i wygodne swetry i sie nie przejmuje.
Pierwszy raz od dawna zdecydowalam sie kupic cos w kolorze zoltym, a wlasciwie takim miodowym.
Podoba mi sie na jesien. I dobrze wyglada z szarym i czarnym.


:
Tutaj dla odmiany zolta spodnica. Spieszylam sie i zdjecie juz w plaszczu.


:
Lubie sukienki-swetry na zime - cieple i wygodne.
Pasek i bransoleta jako dodatki.
Kozaki Banana Republic, reszta moja Ania Taylor :)


:
Tak, tak to fashion szczyt tego roku.
Coz, czasami mam i takie dni.
Wlasnie wrocilam z silowni i lekcji Zumby.
Kurtka North Face, spodnie Addidas.


:

Tutaj wychodzimy na kolacje do rodziny na Swieto Dziekczynienia. Najbardziej podoba mi sie ta gruba, srebrna bransoleta od Ann Taylor. Nosze ja na jakies okazyjne wyjscia, ostatni raz mialam na przyjeciu swiatecznym w tamtym roku. Do tego wygodna, swetrowa spodnica z J.Jill, reszta od Ann Taylor, wlaczajac buty.



Nadal czuje sie troche glupio robiac sobie zdjecia. Tak jak juz pisalam, jest to dla mnie motywacja, a zarazem tez ucze sie troche jak patrze pozniej na te zdjecia. Jezeli jednak macie juz dosyc to dajcie znak. Sonda ponizej - calkowicie anonimowa.

Co dalej z Mommy Style?
  
pollcode.com free polls 

Popularne posty