Mommy Style - Wiosenne Zakupy

 Dzisiaj zamiast mnie w Mommy Style beda prawdziwe modelki.
Uff, wszyscy odetchneli z ulga.
Ilez mozna mnie ogladac?!
:)

Jako ze jestesmy na poczatku nowego sezonu.
Hello, wiosna przyszla, zauwazyliscie?
Wiem, wiem, u mnie tez zimno jak w psiarni!
Zrobilam sobie wyprawe na zakupy.
Chociaz daleko nie musialam chodzic, bo calosc - dokladnie 100% - zakupow zrobilam online.
:

Jak juz kiedys pisalam, kupuje raz a dobrze.
Ostatnio bardzo spodobal mi sie sklep z ciuchami
To siec, ktora mozna spotkac w prawie kazdym centrum handlowym.
 Rzeczy bardziej dla kobiet pracujacych, ale mozna tez znalezc luzne,
wszystko modne i dobrze skrojone.

:
Kupilam dwa garnitury na raz.
Nie czesto mi sie to zdarza, ale akurat mieli promocje,
i jak sie kupilo marynarke to spodnica byla za darmo.
Plus potrzebuje czegos swiezego do pracy.

1.
Pierwszy zakup.
Garnitur z The Limited.
Dobry, lekki kolor na wiosne.



2.
Drugi granitur
Granatowy.
Bardziej formalny, ale nadal modny kroj.




Obydwa planuje nosic z ta bluzka, w kolorze, a jakze mietowym :)


3.
Zakupilam tez te spodnie, w kolorze 
znowu
MIETOWYM!


Planuje je nosic z ta bluzka


4.
A w Loft'cie kupilam ta koronkowa bluzeczke na weekendy.
Bede ja nosic z jeansami i innymi spodniami.




U nas popularne sa kolorowe spodnie,
kupilam wiec zolte rybaczki,
i ta bluzka powinna sie komponowac.

Pani Wiosno, czekam!
Jestem gotowa na Ciebie :)

Komentarze

  1. Jeju jak ja Ci zazdroszczę tych zakupów przez internet. Ja jestem jak nie wymiarowa, że muszę przymierzyć zanim kupię ! A jeszcze odpowiedni do mnie fason !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobycze. Ja niestety tak jak Elsa, muszę przymierzyć każdy ciuch przed jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze kupuje w dwoch gora trzech sklepach. Najpierw przymerzam w sklepie, a pozniej jak juz wiem jaki rozmiar na mniej pasuje z danego sklepu to moge leciec z zakupami online :) Tak z jakiegos nowego sklepu tez bym nie kupila, bo jednak rzeczy moga nie pasowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez chce to miec, wszystko! Ja zazwyczaj kupuje po jednej szmatce i potem mi nic do siebie nie pasuje. Moze czas na hurtowe zakupy ;)
    Pa, RK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie dlatego zaczelam kupowac zestawami :)Jak przyjedziesz do Waszyngtonu to sie wybierzemy razem na hurtowe zakupy :) Promise!

      Usuń
  5. Najbardziej mi się numer 4 podoba!! też zaczęłam kupować online i chyba to jest niebezpieczne dla mnie bo dużo rzeczy mi się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty