Talk to me!

Zosia i Martin zaczynaja mowic. Wlasnie koncza 16 miesiecy - to akurat czas, kiedy codziennie pojawiaja sie jakies nowe slowa. O ile z Adasiem wyczekiwalam, liczylam, cwiczylam, to teraz podchodze do tego na luzie. Zarowno Martin jak i Zosia maja po 10-15 slow, plus repertuar odglosow zwierzatek od psa, krowy do malpki :) Wszystko jest w normie, wiec czym tu sie martwic. Zaczna mowic  we wlasciwym czasie i juz niedlugo nie bedzie mozna ich zamknac :)
:
Juz slysze jak Zofia jako nastolatka pyta sie: "Mamo, probowalas kiedys palic papierosy jak bylas mloda, albo pic alkohol?" I co ja jej wtedy odpowiem? Jezeli po partnersku odpowiem zgodnie z prawda, to juz widze jak przewraca oczami i melodramatycznie oznajmia: "Coz, Mamo, w takim razie, nie masz prawa mi mowic co ja moge robic a czego nie!"  Ahh, juz mi sie krew gotuje jak sobie wyobraze te konwersacje z nastolatkami ;) "Zofia, prosze isc do swojego pokoju!"
:
Cieszymy sie wiec teraz z tych slodkich: mama, dada, baby, pieskow, elmo, kuku, butow, piggy, noskow itd. itd.
:
A jak nie gadamy to najbardziej lubimy robic inspekcje w szafkach kuchennych. Zadna blokada nam nie straszna.

Komentarze

  1. O komentarze znowu otwarte, super! Moze juz tak zostawisz? Brakuje mi czasami powiedzenia czegos. Dzieci Ci tak pieknie i szybko rosna.
    Caluje i pozdrawiam jak zawsze, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, witam, Pania! Zobacze, moze potrzymam je otwarte. Tez chetnie czytam co macie do powiedzenia :)
    BTW, kiedy sie znowu zobaczymy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne dzieci, czytam regularnie - pozdrawienia - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie pozdrawiam z Konina Cudowne Blizniaki a Adaś wspaniały chłopiec ściskam Ich po 'babcinemu'.Z wielką przyjemnością czytam Pani bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje i zapraszam! U mnie drzwi zawsze szeroko otwarte :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty