Warkocze

Od kiedy dowiedzialam sie, ze bedziemy miec dziewczynke,
prosilam wszechswiat tylko o jedno.
Dobra, o dwie rzeczy.
Pierwsze, zeby byla zdrowa.
Dwa, zeby NIE odziedziczyla moich wlosow.
 :
Wiekszosc, choc nie wszystkie, kobitek w mojej rodzinie,
grubych warkoczy nigdy nie plotla.
Ja nigdy nie mialam dlugich wlosow, a zawsze chcialam.
Teraz juz mi to nie przeszkadza, ale jak bylam nastolatka to zalowalam, 
ze ta opcja dla mnie nie istnieje. 
 Takze nie chcialam zeby te ptasie piorka przeszly dalej do mojej corki.
:
 Cisze sie bo na razie chyba moje zyczenie sie spelnia.
Zosia ma praktycznie ten sam kolor i styl (loczki z tylu glowy) wlosow co jej tata w tym wieku.
Nie scinam jej wlosow i czekam az urosna dluzsze.
~Uwielbiam~ te loczki, sa po prostu przeslodkie.



:

Tata w wieku okolo 2 lat, czyli troche starszy.
Wiec wlosy tez dluzsze i wiecej.
Slodziacha byl - tak jak moje kurczaki teraz :)
Sophia jest nawet podobna do niego, 
tak z buzki, nie tylko wlosow.
Ciekawe, ze chlopcy blondasy po mamie,
a dziewczynka ciemniejsza po tacie.
Jakies odwrocone geny mamy, czy cos :)



Komentarze

  1. Faktycznie podobni, tak z wlosow i nie tylko. Sliczna ta Twoja dziewczynka :)
    Sciskam, RK

    OdpowiedzUsuń
  2. Sophia jest śliczna, a Dimo jako dziecko był słodki. Faktycznie podobieństwo duże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez chce miec dziewczynke. Ja mialam wspaniale kontakty z mama i chcialabym takie miec z coreczka.
    Te Twoje dzieci to jak z obrazka - mowie Ci :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosia jest sliczną dziewczynką ibardzo podobna do taty.I na pewno będzie miała piękne włosy i warkocze.Serdecznie pozdrawiam z zimowego Konina!!!!(Maria)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie wiem jak to działa ale u nas Amela tez bardziej podobna do taty niz do mnie> Tatusiowe dziewczynki muszą byc :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty