Mommy Style

Sobota.
Wyjscie do restauracji na kolacje ze znajomymi.
Bluzka w moim ulubionym kolorze na wiosne.
Tutaj nazywanym "mint" czyli mieta.
Zobaczycie go jeszcze duzo w tym sezonie, nie tylko u mnie, bo podobno to obecnie najbardziej na topie.
Nigdy nie mialam takiego koloru, ale podoba mi. Bardzo.
 Delikatne zlote korale jako dodatek.
Plus torebka w zywym koralowym kolorze.



:

Wyjscie do pracy.
Znana juz niebiesko-srebrna chustka.
Marynarka bo mialam jakies spotkanie z klientem.


:
 Tutaj praca z domu.
Zrobilo sie zimno i wyciagnelam ten cieply golf z Loft'u.
A te pol-kozaczki znalazlam na przecenie w Targecie.


:
Tutaj akurat zrobilo sie na tyle cieplo zeby z golymi nogami latac.
Spodnie znowu z kolorze mietowym.
Mowilam, ze troche go bedzie!
Plaszcz od Zary, ktory zreszta kupilam w Polsce w grudniu i wiozlam przez caly Atlantyk :)
Ma fajne skorzane rekawy i duzo ludzi sie pyta gdzie taki plaszcz mozna dostac.
Z dodatkow fajny naszyjnik -prezent swiateczny od brata i bratowej, dzieki! :)


:
Tutaj piatek w pracy.
Czyli dzinsy i cos bardziej formalnego na gore.
Czerwona marynarka od Zary.
Plus zolty naszyjnik od Kate Spade.
Lubie sie bawic kolorami. 



:
Ostatnie zdjecie wyszlo bezglownie.
Nie powiem kto robil ;)
Juz znacie ten bezrekawnik z kolnierzem.
Bluzka i sweter od Loftu.
Jeansy Citizens of Humanity.
Torebka - prezent od mamy.


Komentarze

  1. Pozdrawiam z Konina.Gratuluję świetnego gustu i smaku.Wszystkie kreacje cikawe i bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie zdecydowac ktory dzien najbardziej lubie. Wszystkie maja cos ciekawego. Zawsze czekam na te posty bo mi dajesz pomysly i inspiracje. Tak trzymaj! :) buziaki, RK

    OdpowiedzUsuń
  3. i tu sprawdza się powiedzenie, ze ładnemu we wszystkim ładnie :)

    Fajne te Twoje zestawy i jeszcze fajniej, że się nimi dzielisz!

    Ja jestem gadzeciarą i mój wzrok najbardziej przykuł miętowy szal i torebki (i ta koralowa i ta od mamy - sama nie umiem zdecydować, która bardziej mi się podoba :)).

    I jeszcze ten płaszcz!!! Cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba kolor mięta, ale... Ja w nim nie wyglądam dobrze - to nie kolor dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za uznanie :) Ja mam pare blogow lokalnych, gdzie kobitki robia taka sesje, jednak mam nadzieje, ze ktos z Polski w koncu dolaczy - chcialabym zobaczyc co tam u Was na topie.

    Ja tez dodatki uwielbiam. Juz wiele razy przekonalam sie, ze stroj bez dodatkow to jak samochod na trzech kolach - czegos brakuje.

    Co do kolorow to warto sprobowac, chociazby tylko w przymierzalni. Ja kiedys bylam bardzo konserwatywna teraz bardziej eksperymentuje z kolorami i krojami - czasami sama jestem zaskoczona, bo na pierwszy rzut oka musle ze to nie dla mnie a potem zmieniam zdanie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty