Onet-owe Blogi

Co prawda nie ma ich (jeszcze) na moim pasku po prawiej, ale mam ostatnio pare ulubionych zakladek, ktore odwiedzam regularnie. Atina, jest naprawde zabawna i swietnie pisze, Asia ma sliczne blizniaki i mnostwo z nimi przygod, a dialogi malej Ani sa nie do podrobienia.

I oczywiscie zawsze i regularnie odwiedzam moj Szkocki odlam klanu Krzeminskich :)

I pewnie nikt nawet nie wie, ze u nich bywam - bo onetowe blogi mnie nie lubia - komentarze moje sie nie publikuja, tylko gdzies w otchlani internetu znikaja i nie ma ich (?!)

Ale ja czytam, naprawde!

Komentarze

  1. Wiesz, ja nie mam bloga na onecie tylko na WP, ale koleżanka z blogera też nie może wstawiać u mnie komentarzy. Napisałam już w tej sprawie do moich administratorów i jak odpowiedzą w czym problem, to dam Ci znać. Też mnie to wkurza.
    Wiem że u mnie bywasz, bo statystyki pokazują mi wizyty z Maryland i myślałam sobie że to możesz być Ty. zgadza się?
    Mam nadzieję że w pracy troszkę przystopowali? Współczuję, choć 8 godzin dziennie to bym sobie popracowała...coś za coś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Waszyngtonie, ale Maryland jest 5 km. stad, wiec moze mnie tam zalicza w statystykach :)

    Daj znac jak bedzie wiadomo co z komentarzami. A z nimi czy bez, tak czy inaczej bede sledzic losy maluchow :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty