Zawsze w glebi duszy wiedzialam, ze jestem

Dzieckiem Kwiatem :) a ponizszy quiz tylko to potwierdzil - naleze do roku 1961 :)

A do ktorego Ty nalezysz?

You Belong in 1961

You are a free spirit with a huge heart. Love, peace, and happiness rule - oh, and drugs too.
What Year Do You Belong In?


Ale ze naleze do Amsterdamu to tego akurat nie wiedzialam - czlowiek sie codziennie czegos nowego o sobie dowiaduje - fascynujace ;-)


You Belong in Amsterdam

A little old fashioned, a little modern - you're the best of both worlds. And so is Amsterdam.
Whether you want to be a squatter graffiti artist or a great novelist, Amsterdam has all that you want in Europe (in one small city).

Komentarze

  1. I po raz kolejny "spapugowałem"....tym razem nie sprawdziłem do jakiego miasta najelpiej pasuje moja osoba ale czy jestem .........sexy...nieźle się ubawiłem.
    A tak na marginesie....moja ukochana małżonka zaraziła mnie Pani blogiem!!!
    ach jeszcze jedno....z tymi narkotykami to chyba nieprawda???? pozdrawiam z innego kontynetnu eheheheh!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez go zrobilam, ale nie uznalam za stosowne drukowac wynikow na stronie mojego dwulatka :) Nawiasem mowiac, caly dzien mozna spedzic na tych ich quizach....

    Ciekawe, ze te 'drugs' pasuja zarowno do 1961 jak i do Amsterdamu - ale jakos nie pasuja do mnie :))

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola! Tu Basia z 1962r i z Dublina :) to chyba pzrzez puby :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola! Tu Basia z 1962r i z Dublina :) to chyba pzrzez puby :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie, tak wlasnie mi sie zdawalo, ze zbyt histerycznie klikam. i co? i jestem podwojnie. pardon Ola, troche Ci popsulam bloga, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez jeden maly ulamek sekundy, jak przeczytalam ten komentarz jeszcze w mailu, jak do mnie doszedl - to pomyslalam, ze piszesz z Dublina :) Basia wyemigrowala i nic mi sie powiedziala (?!)

    A potem: HELLOW! :)

    Fajnie, ze rocznikowo jestesmy blizej niz w "prawdziwym zyciu" a w Dublinie to bym cie odwiedzala co tydzien :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty