Biala goraczka

Pewne rzeczy czy zachowania innych ludzi strasznie mnie denerwuja, ba, czasami doprowadzaja mnie do szalu.

Oto one w dowolnej kolejnosci:

1. Mlaskanie, czy tez inne formy glosnego jedzenia czy siorbania. Czlowieku, zamykaj prosze jadaczke, inni nie maja ochoty na takie koncerty!

2. Ludzie, ktorzy ~CALY CZAS~ rozmawiaja przez telefon komorkowy, szczegolnie kobiety, ktore rozmawiaja przez komorke rowniez w publicznych ubikacjach. Przepraszam pania, pani chlopak wlasnie slyszy jak wszyscy inni sikaja!

3. Kierowcy, ktorzy nie uzywaja kierunkowskazow jezdzac samochodami. Ludzie, ostatnim razem jak sprawdzalam, migacze nie sa na dodatkowym wyposazeniu samochodu, lecz sa obowiazkowe, wiec uzywaj ich!

Specjalnie pominelam tutaj takie kwestie jak chamstwo, klamstwo i wredota, bo takie zachowania raczej nie denerwuja lecz rania innych ludzi.

A co Ciebie tak denerwuje u innych, ze dostajesz bialej goraczki?

Komentarze

  1. O, jeszcze zapomnialam dodac, ze wcinanie sie w kolejke tez mnie strasznie drazni...

    OdpowiedzUsuń
  2. bezmyslonosc jest u mnie na pierwszysm mijscu.... Jesli musze komus cos tlumaczyc kilka razy w sposob tak prosty, ze moje 2 letnie dziecko rozumialo me intencje w mig... a on tudziez ona po 30 minutach dalej nie jazy.... to mnie doprowadza do bialej goraczki.

    ponadto.... hamowanie i skrecanie w ostatniej chwili - typowe dla Hiszpanow, ktorzy kompletnie nie uzywaja kierunkowskazow!!!

    Piloty krzywo ulozone na stoliku....

    jak widze, ze ktos mi grzebal w laptopie albo komorce....

    do bialej goraczki doprowadzaja mnie takze codziennie rano moje wlosy - niedajace sie nijak ulozyc....

    Bezsilnosc w okreslonych sytuacjach...

    hipokryzja... ale nie, hipokryzja nie... Hipokryzja doprowadza mnie do szewskiej pasji - biala goraczka jest zbyt light :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez ciagle poprawiam pilot na stoliku!!!
    Najbardziej mnie irytuje jak ludzie plotkuja i zyja zyciem innych, nie znosze obludy!!
    Nie lubie pesymistow, mlaskania i ludzi, ktorzy uwazaja, ze maja zawsze racje...
    Olu, ciekawa jestem jak oceniasz edukacje w Stanach?? jestes zadowolona?? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znosze bezmyslności kierowców. Pchają się na skrzyżowania na pomarańowym lub czerwonym, kiedy widzą że stoi korek, ale trzba innych zablokować wrrr
    Elsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania i Paulina, rozsmieszyly mnie te piloty, serio tak macie? :)

    A beznadziejni kierowcy sa widac u wszystkich w czolowce denerwujacych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie, gdy mi mowia po imieniu
    Gdy w zdaniu jest co drugie slowo - brat
    Nie lubie, gdy mnie klepia po ramieniu
    Z usmiechem wykrzykujac - kope lat!
    Nie lubie gdy czytaja moje listy
    Przez ramie odczytujac tresc ich kart
    Nie lubie tych co mysla ze na wszystko
    Najlepszy jest cios w pochylony kark

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedzialam, ze gdzie to slydzalam i tak oto, Jacek Kaczmarski, z moich nastoletnich swiczen na giatarze.

    Reszta piosenki tez jest swietna.

    Caluje.

    OdpowiedzUsuń
  8. z pilotami... okropne, ale doprowadza mnie do bialej goraczki... mam 3 piloty i jeden MANDO de PLAY.. czyli pilot od playstation 3... jak leza nie tak jak lubie.. jestem CHORA... moja Niunia smieje sie ze mnie, ze ukladam je z dokladnoscia co do centymetra... po prawej stronie szklanego stolika.. przy gornym rogu... 5 cm od brzegu - zeby nei spadly! Wiem... jestem chora!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty