Boys, boys, boys!!!

Moja dobra kolezanka, aktualnie w ciazy z drugim dzieckiem, dowiedziala sie wlasnie, ze bedzie miala nastepnego chlopca. Praktycznie zalamala sie na ta wiadomosc, bo bardzo chciala dziewczynke. Musze przyznac, ze dosyc sie zdziwialam jej reakcja. Ja staram sie nie myslec o dzieciach w kategorii chlopiec/dziewczynka tylko dziecko. Na przyszlosc jestem przygotowana na nastepnego chlopca, byloby mi tak latwiej i taniej, jestem tez gotowa na wiecej ciezarowek, koparek i opdrapanych kolan, chociaz jak bedzie dziewczynka to tez bedzie ciekawie. Dla mnie liczy sie tylko zeby bylo zdrowe, szczesliwe i wlasnie zeby bylo...

A oto dodatkowe plusy wychowywania chlopca:

1. Juz przy koncu drugiego roku zycia swojego syna kazda mama bedzie znala nazwy i roznice pomiedzy wszystkimi koparkami, spychaczami, czolgami itd. A budowa bedzie najbardziej 'trendy' miejscem na spotkania :)

2. Mama nigdy nie bedzie sie musiala martwic o ciuchy dla chlopca. Praktycznie wybor jest tylko miedzy koszulka z dlugim rekawem a krotkim rekawem plus spodnie :)

3. Jezeli maz ma ochote na 'meskie' wyjscie, zawsze mozna mu powiedziec zeby wyszedl sobie z synem :)

4. I jezeli mama nadal jest smutna i zdolowana, to przeciez zawsze moze chlopcu zapuscic wlosy i udawac ze jest dziewczynka. Serio, cale Hollywood tak robi :)



Macie jeszcze jakies plusy/minusy? ;))

Komentarze

  1. Minusem może być to, co jest jednocześnie plusem - ubieranie. Rzeczywiście wystarczy koszulka i spodenki, z drugiej strony, dla dziewczynek jest większy wybór w kolorach, fasonach itd.Kwestia tego, czy lubimy stroić nasze dzieci.
    Jednak największym plusem dla mnie jest to, że synuś jest większym leloszkiem. Uwielbia się przytulać, całować, częściej wyznaje miłość, podczas gdy Nelka daje buziaka i to musi mi wystarczyć.

    Ja dowiedziawszy się, że spodziewam się bliźniąt chciałam, aby to były dziewczynki. Teraz jestem szczęśliwa, że mam również synka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, jak dobrze, ze wreszcie odblokowałas swojego bloga! :) Niestety nie mogłam tu zagladac, bop nie miałam hasła. Mam nadzieje, ze to sie juz nie powtórzy w przyszłosci ;)
    Co do tematu posta... mam rozumiec, ze ta fotka przedstawia mamę z synkiem?? Jeśli tak, to cel zamierzony został osiągnięty przez tę kobietę! Myślałam, że to dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Radek ma dlugie wlosy, ale to dlatego, ze w krotkich wygladalby jak BALON :D Plusem jest to, ze jest synkiem mamusi, a nie coreczka tatusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia, czlowiek sie codziennie czegos uczy. Ja dzisiaj sie dowiedzialam co znaczy slowo: leloszek. Slodkie, a nie znalam wczesniej, serio! :)

    Tak, to zdjecie Kate Hudson z trzyletnim synem, hmm...

    Basia, dokladnie to mialam tez napisac, dobry punkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja-mama-synow dwoch dementuje: taniej nie jest. tez myslalam, ze mikolaj mial takie fajne ciuchy wiec kajtus ponosi i majatek wydany na zabawki, foteliki, bujawki, krzesełka... ciuchy co sezon coraz fajniejsze, a reszta...no nie moge sie oprzec. latwiej? mik jest typ sportowo-niezalezny a kajtus muzyczno-plastyczno-przytulakowy. zdecydowanie podoba mi sie opcja meskich wyjsc:)), ale na zakupy z corcia tez bym chetnie... baltyckie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Karola, gdzie chlopakom ciuchy kupujesz? Ja ostatnio zapatrzylam sie w brytyjski Boden - szczegolnie, ze przesylki do USA maja za darmo?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem w klubie dziewczynek... moja Niunia 11 traktuje mnie jak najlepsza przyjaciolke,, nasze relacje sa nie tylko na zasadzioe matka i corka... potrafi mnie zrozumiec, nie zbywa mnie SWOIMI sprawami, dzieli sie ze mna tajemnicami.. mysle, ze 11, 12 letni chlopcy sa jednak bardziej zdystansowani wobec swoich matek.
    A sobotni wieczor (WSPOLNA MASECZKA, BABSKI FILM i POPCORN) - za nic nei mialabym tego z chlopcem!!!! Zawsze chcialam miec dziewczynke i ciesze sie, ze mam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jescze jeden plus dla chlopaka (ale chyba stricte polski): nie bedzie musial rodzic, bo tu ciagle to szok, dramat i rzeznia. chyba, ze ma sie szczescie. I nastepny: nie bedzie rywalizowal z mama, tylko z tata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Olu, z ciekawosci weszlam na strone online Boden- bo nigdy o niej nie slyszalam!! Angielki ubieraja swoje pociechy z tego co zdazylam zauwazyc w Next, H&M, M&S(to ich ukochany sklep) Ja natomiast dla mojego chrzesniaka kupowalam w Mexx i Mothercare(on ma dopiero 10 miesiecy) zreszta teraz sa takie piekne rzeczy dla dzieci, ze mozna zwariowac!!
    Zgadzam sie, ze najwazniejsze jest zdrowe dziecko, ale chyba kazdy w podswiadomosci sobie wyobraza plec dziecka! Nie wiem jak jest w Stanach, ale tutaj jest tak, ze wszelkie badania (jest ich zreszta bardzo malo) robi..pielegniarka. Moja znajoma nie miala nawet robionej cytologii, jednak podejscie jest bardzo fajne. W Holandii z tego co wiem, przez pierwsze tygodnie przychodzi do domu pielegniarka srodowiskowa aby pomoc przy dziecku.Za to na Wyspie plusem jest to, ze za dziecko do 14 lat nie placi sie za leki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania, po takich postach jak Twoj komentarz, bardziej cieplo mysle o dziewczynkach. Piekne i cieple relacje mamy z corcia, super!

    Basia, no przez rzeznie nikt nie lubi przechodzic, i zawsze mozna wyjechac do Stanow ;)

    Paulina, jestem zaskoczona, ze Boden nie jest znany w Anglii, musze posprawdzac reszte, ktora wymienilas.... Europa jest zdecydowanie bardziej przyjazna dzieciom, juz od poczecia poprzez urlop macierzynski i dalej niz tutaj, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ola, u nas ciuchy to mieszanka firm, prezentow, pomyslow, wyprzedazy, wykopalisk itd.:)

    Paulina, w uk ciaze prowadzi polozna,a badania...coz, mimo mojej kiepskiej opinii o brytyjskiej sluzbie zdrowia...cytologii w ciazy robic sie nie powinno (mozliwosc uszkodzenia szyjki macicy), a obowiazkowy w uk test papp-a w pl jest traktowany jako badanie dodatkowe i sporo platne, reszta praktycznie taka sama
    pa, ka

    OdpowiedzUsuń
  12. KA chyba masz inna wiedze na temat cytologii w ciazy, a jesli chodzi o prowadzenie ciazy przez polozna to zdania sa podzielone, jak na wszystko w medycynie- ogolnie rzecz biorac ciaza to stan fizjologiczny, wiec jesli przebiega prawidlowo - polozna sobie bez trudu poradzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj Kochana, dla mnie byłoby wszystko jedno chłopczyk czy dziewczynka, byle juz było :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To pisałam ja Elsa ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Elsa, ~na peweno~ bedzie chlopczyk ~i~ dziewczynka. Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty