Dziekuje...

Dzisiaj bedzie na powaznie. Otoz od jakiegos czasu, codziennie, swiadomie i goraco dziekuje, chociaz nawet nie wiem dokladnie komu, za wszystko co mam.

Czlowiek sobie cos uswiadamia, poprzez ogladanie codziennych wiadomosci, a wraz z nimi sledzenie losow ludzi, ktorzy mieli to nieszczescie urodzic sie po niewlasciwej stronie granicy. Albo o bolu tych rodzicow.

Potem blogi ludzi takich ja my, jak ten, gdzie w Wigilie mloda mama dwojki chlopcow, ktorzy nie przekroczyli jeszcze trzeciego roku zycia, umiera przegrywajac walke z rakiem.

Albo ten, gdzie mam ciezkie serce i lzy w oczach za kazdym razem jak czytam o zalu i tesknoscie za slicznym dzieckiem, ktore urodzilo sie tak chore, ze zylo tylko 16 minut.

Zycie potrafi byc beznadziejnie okrutne, dziekuje wiec, za kazdy dzien w zdrowiu i wsrod bliskich, a szczegolnie z miloscia do mojego syna, ktora jest tak wielka, ze czasami mi sie wydaje, ze moje serce dluzej tego nie wytrzyma.

Dziekuje!

Komentarze

  1. Masz rację, trzeba dziekować za każdy przeżyt dzień i za wszystkie drobne rzeczy które nam sie przydarzyły. Życie jest tak piekne a zarazem tak kruche.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, zdjecia tej mamy, ktorej umarlo dziecko lamia mi serce. Smutna historia.

    Ja tez sobie dzisiaj pomyslalam o wszystkim dobrym co mnie w zyciu spotkalo i za to dziekuje.
    RK

    OdpowiedzUsuń
  3. widze, ze cos nam sentymentalnie na wszystkich blogach sie zrobilo... ale taka widac noworoczna potrzeba serca! Dziekuje Ci zatem Olu za pieknego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś czytałam bloga kobiety chorej na raka, pewnego dnia wchodzę i dowiaduję się, że przegrała życie z chorobą, aż ciarki mi przeszyły ciało- bo wydawało się, ze wszystko jest na dobrej drodze!! Dlatego zdrowie jest najważniejsze!!! Pozdrawiam, również dziękuję za cudowny post, który uświadamia nam, zeby cieszyć się i dziękować za to, że jestesmy zdrowi!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasciwie moj post zabrzmial troche przygnebiajaco, planowalam bardziej pozytywny ton, mam nadzieje, ze nikogo nie zasmucilam. Moim celem bylo przekazanie mysli o cieszeniu sie z zycia, zdrowia i wszystkiego co w zyciu mamy (i nie mamy).

    Duzo zdrowia i pomyslnosci dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty