Dawno nie bylo o ciuchach.

Wlasnie zdalam sobie sprawe, ze juz dawno tutaj nie bylo o ciuchach. Tym razem bedzie o ciuchach dla dzieci, a dokladniej dla chlopcow. I jezeli ja kiedys pisalam, ze dla chlopcow nie ma fajnych ubran, to teraz to wszystko potulnie odszczekuje :) Bo idzie wiosna a ja szaleje na tej angielskiej stronie i staram sie nie pojsc z torbami. Nagle wszystkie ubrania dla chlopcow mi sie strasznie podobaja i nie moge sie zdecydowac. Pomozecie? :)











Chociaz nie mialabym tez nic przeciwko temu, zeby poobcowac sobie z takimi cudenkami, oczywiscie jakby bylo dla kogo :)

Komentarze

  1. no ja Ci nie pomogę... :) kupowanie ubran dla Radka to cos, czemu jestem w stanie poswiecic wieeeeeele czasu ;) zawsze COS koniecznie musze dokupic, bo AKURAT TE spodnie na pewno sie przydadza i sa lepsze niz tuzin innych, ktore leza w szafie ;) poza tym kupowanie dla dziecka - sama przyjemnosc bez zbednych nerwow - czy beda jeszcze dobre w biodrach haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zestaw z rozpinaną bluzą w paski na pierwszej fotce i na drugim zdjęciu z czerwoną rozpinaną bluzą. Zresztą pozostałe też są świetne. A zestaw dla dziewczynki - już widzę Nelkę w tych ciuszkach, idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te ciuszki :) Oj, kiedy ja będę mogła takie kupować ....
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuszki dziecięce to coś, co naprawdę uwielbiam! Nie potrafię się im oprzeć, więc często jadę do Polski z wypchanymi walizami, a w nich mam oczywiście dziesiątki ubranek dla mojego siostrzeńca ;)
    A te dziewczęce fatałaszki to już w ogóle cudo!
    Co do przedstawionych przez Ciebie fotek, to w moim [niezbyt wyszukanym, klasycznym guście] najładniejsze są zestawy nr 1, 4, 5 i 8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zawsze dbałam o moich siostrzeńców... Chociaż w Polsce wybór też jest świetny!! Moja siostra dla swojego malucha kupuje w H&M, chyba juz wszystkie ciuszki tam wykupiła!!! Pozdrawiam, jak tylko znajdę więcej czasu napiszę maila!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze i jak Ci tu pomóc kiedy wszystko takie fajne ?
    No dobra ale gdybym miała wybrać dwa zestawy to np. ten pierwszy w pasy i ten trzeci granatowa koszulka z pomarańczowym stworem i te superzaste kraciaste spodenki.

    moniq79

    OdpowiedzUsuń
  7. kraciaste spodenki - tez takie chce na lato!!!
    buziaki od krzeminskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki, dziewczyny, za wszystkie porady!!! Mialam mniej wiecej podobne preferencje. Na przyklad widze, ze nikt nie wybral bluzy w trupie czaszki, mnie tez ta moda troche nie przekonuje :)

    Zgadzam sie, ze H&M ma fajne ciuszki dla dzieci, chociaz u nas tylko do 2 roku zycia, dla starszych dzieci sa takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko ja jakoś w polskich sklepach takich ciuchów nie widzę, a jak już widzę, to są dość drogie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi sie podoba bluza w czaszki -- chociaz ja nie mam dzieci, zeby ja ubieraly, hihi ;) RK.

    OdpowiedzUsuń
  11. Atina, u nas tez nie widac, dlatego kupuje u angoli :) Chociaz ten sklep wlasnie stara sie wejsc na rynek amerykanski i wysylaja tutaj za darmo.

    RK, ta bluza jest fajna, ale... chyba nie dla moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty